so your saying you except to get high lvl runes from her after 150 runs? thats like expecting a wf or ik armor from pindle after 150 runs... doesnt really matter, just chance.
ya i had like 700 mf and did like 150 runs and got nothing ...
mf don't work for runes
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
but.. she does drop hordes of the lower lvls, i get upwards of 100-140 runes every 100 runs, thats not bad, considering i get um every 3-4 hours usually, and about 9 sols / 12 amn in that time. which is a few sojs when u think about it.
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!