I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
im not in favor of th is... forum rules says you are allowed to advertise in your sig.. the person's sig is an invalid link leading to a site host advertisement.. that would be legal... and if people find it annoying then they can deal with it (only personal oppinion)
Uhh I set that up on purpose because I often delete image hosting accounts that expire or break rules. It prevents people from linking to something that dosent exist, so my error log tells me how many people request my error image. Anyway, I really shouldent be held responsible for it at all, people use my image host, and they are responsible for their own sigs.