View Single Post

Reply
Posted 2002-07-20, 12:29 PM in reply to Fa's post "Fel på min Gf2mx :("
Quote:
Originally posted by Fa
Ok, det började med att Xp vägrade ladda upp windows, istället för att komma in i "profil rummet" där man får välja profil så blev det bara en svart skärm.
jahop tänkte jag jag formaterar väll då.
och det gjorde jag och la in win Xp igen.
samma problem igen,svart skärm.
hmm kanske fel på min Xp skiva då, tänkte jag
Så jag formaterade yttligare en gång och för att lägga in Win98 den här gången blev det inte nån svart skärm men istället kom det upp ett fel medelande där det va fel på filen "Msgsrv32".
jahop nu visste inte jag vad jag skulle göra efter som att jag hade formaterat och det var fortfarde fel på nåt. så snackde lite på internet (#fooze) och ringde suporten och både sa att jag skulle testa att ta ur alla kort och det gjorde jag och det visade sig att det var mitt Gf2mx400 som gjorde att medelandet kom upp.ok då vet ja iallafall vad det är som e fel tänkte jag.
men för säkerhets skull tog jag hem det till en kompis och testade kortet på hans dator.
och självklart ...funkade det.
så vad har hänt?
vad är fel?

nån som har nån ide lr har varit med nått liknande?

hoppas nån orkar läsa mitt låååga inlägg

jag finns på #thugs...imellan åt
nick: Fa
You should try installing the latest detonator drivers, that should fix things up, otherwise get a new card because yours is old and crappy, the new ATI card coming out it supposed to be as good as geforce4ti 4400 but at the price of an mx... i thinks its the Radeon 9000? and the other one coming out, the 9700 is going to be better then geforce4ti 4600 by far and have full directx 9 support
Old
Profile PM WWW Search
Sum Yung Guy seldom sees opportunities until they cease to beSum Yung Guy seldom sees opportunities until they cease to beSum Yung Guy seldom sees opportunities until they cease to beSum Yung Guy seldom sees opportunities until they cease to be

Sum Yung Guy