View Full Version : Test
My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini
GEORGE SODINI
GEORGE SODINI GEORGE SODINI
GEORGE SODINI
!King_Amazon!
2009-08-05, 09:50 AM
The vertical lines of spaces in the first part of your post are pretty fucking cool.
My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini
Jessifer
2009-08-08, 12:28 PM
Interesting...
Mdselctr
2009-08-08, 12:53 PM
My name is George Sodini [...]
When the spaces between words in a line--placed
above one another--align, a typographic anomaly
arises. The result (in typography) is known as
vertical rivers. The effect seen in d3v's posts
happens of proportionally spaced elements juxta-
posed alongside one another in left-aligned text.
Skurai
2009-08-10, 12:23 PM
When the spaces between words in a line--placed
above one another--align, a typographic anomaly
arises. The result (in typography) is known as
vertical rivers. The effect seen in d3v's posts
happens of proportionally spaced elements juxta-
posed alongside one another in left-aligned text.
Just when I start to understand your post, you say another word I don't know... :eek:
Jessifer
2009-08-11, 09:08 AM
Juxtaposed - placed side by side.
Skurai
2009-08-11, 12:24 PM
Juxtaposed - placed side by side.
....What? :confused:
Jessifer
2009-08-11, 03:37 PM
Definition.
Skurai
2009-08-12, 08:45 AM
Definition.
Oh... I actually think I understand now... :o
Jessifer
2009-08-12, 09:39 AM
If the hell freezes over, I take full responsibility.
Skurai
2009-08-12, 10:14 AM
If the hell freezes over, I take full responsibility.
Huh?? :confused:
Jessifer
2009-08-13, 09:55 AM
Crisis averted.
Skurai
2009-08-13, 12:08 PM
Crisis averted.
Naw. I'll just ask some buddies on Gaia what you said. :grin:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.